Wszystkie prace są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich powielanie i kopiowanie bez mojej zgody. Zapraszam!

czwartek, 24 kwietnia 2014

Pawie pióro- kolorowy zawrót głowy;)

Wieczorem zeszła z mojego biurka kolorowa i optymistyczna kartka ,a właściwie komplet na 18-ste urodziny... Miała być radosna i soczyście ubarwiona... I tak sobie zaszalałam z papierami i dodatkami w różnych odcieniach turkusu,rózu,zieleni ,mięty i brzoskwini;). Właścicielka zachwycona i oto chodziło;) Zapraszam do poniższej galerii:)




2 komentarze:

  1. Zdjęcia nie oddają tego, co tak naprawdę na żywo- mam możliwość się o tym przekonać, właśnie odebrałam okładkę albumu- jest zjawiskowa. Twoje kwiaty i poczucie delikatności jest godne uwagi. Każda praca zachwyca, a szczególnie na żywo. Pozdrawiam i życzę nieustającej weny. Bądź sobą Kasiu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Jadziu,dodajesz mi skrzydeł:) Cieszę się,że się podoba:) Polecam się na przyszłość:)Pozdrawiam Cie ciepło!

    OdpowiedzUsuń