Wszystkie prace są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich powielanie i kopiowanie bez mojej zgody. Zapraszam!

czwartek, 14 sierpnia 2014

Zapowiedz;)

Może pomyślicie - zwariowała...:) . Musiałam zrobić coś nowego ,o innym charakterze,stylu i na inną okazję niż ślub,czy urodziny:). Taka mała odskocznia od codziennych standardowych prac... Nie wiem sama co i dlaczego taki pomysł zrodził się ale myślę ,że właśnie tego potrzebowałam ... Przedstawiam Wam moje trzy prace; Różowy prezent, Zieloną nadzieję i Białą damę:) . każda w innych kolorach z mnóstwem pręcików girland ,patyków i innych ozdóbek:). Szczerze mówiąc ,nie spodziewałam się ,że zrobią taki pozytywny szum na Facebooku:). Cieszę się niezmiernie, że się spodobały ,zawsze to dla mnie największa motywacja do dalszych działań:) . Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz