Wszystkie prace są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich powielanie i kopiowanie bez mojej zgody. Zapraszam!

sobota, 29 listopada 2014

Kolorowa paleta barw...

Dzisiaj w moje ręce " wpadły" soczyście kolorowe magnolie,  papiery z nowej kolekcji 7 Dots Studio- Thoughts Keeper:).
 I co u mnie rzadko się zdarza... postanowiłam wydobyć z nich magię kolorów, zaczarować kontrastami, poplątać róże z turkusami... żółcie z pistacjami...pomarańcze z mietą:).
Komplecik powstał z myślą o niezwykle uroczej i radosnej osóbce, pełnej pozytywnej energii, z dużymi pokładami uśmiechu, kochającą życie i cieszącą się każdą chwilą...
Taka też jest ta praca, energetyczna, optymistycznie wesoła i zaczarowana sama w sobie...
Myślę, że kiedy spojrzycie na nią... przeniesie Was w rajską krainę, pełną uśmiechu, fruwających motyli i mnóstwa kolorowych kwiatów. 
Zapraszam!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz